REGULAMIN FORUM

Go down

REGULAMIN FORUM

Pisanie by Merenven on Pią Mar 02, 2018 11:28 am

REGULAMIN

1. Rejestracja na forum jest bezpłatna, a przeglądanie forum jest dostępne tylko dla członków klanu Gwardia_Wyklętych i Inferno [NFZ]

2. Rejestracja na forum, musi zostać zaakceptowana przez Administrację forum, a każdy rejestrujący się, musi rejestrować się pod imieniem, którym posługuje się w grze BiteFight.

3. W trosce o poziom dyskusji i kulturalną wymianę poglądów prosimy o przestrzeganie zasad ogólnie przyjętej etykiety.

4. Wypowiadamy się w sposób kulturalny, szanujemy poglądy innych.

5. Nie obrażamy nikogo i nie grozimy mu.

6. Wątki należy zakładać w odpowiednich działach.

7. Administrator i Moderatorzy mogą zamykać wątki, i usuwać posty, jeśli naruszają regulamin forum i przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.

8. Administrator i Moderatorzy mogą przenosić tematy na inne, bardziej odpowiednie podfora.

9. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu, Administratorzy forum, mogą zablokować gracza, bez wcześniejszego ostrzeżenia.

10. W przypadku wydalenia członka klanu, bądź gdy członek sam odejdzie, równoznaczne jest to z usunięciem go również z forum klanowego.

11. Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum.

12. Sprawy prywatne lub skierowane do określonego Użytkownika, a niezwiązane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do danego Użytkownika za pośrednictwem prywatnej wiadomość (tzw. PW).

13. Ponadto, Administratorom przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem.

14. Administratorzy mają prawo do zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi przyczynami niezależnymi od Administratorów.

15. Zmiany regulaminu będą zamieszczane w dziale OGŁOSZENIA

16. Każdy członek klanu, który nie daje znaku życia przez 2 dni, zostanie z klanu i forum wydalony. Wyjątek stanowią osoby, które poinformują o swojej nieobecności, lidera bądź któregokolwiek z adminów i imperatorów. Nieobecność można zgłaszać na forum w dziele nieobecności, lub bezpośrednio poprzez prywatną wiadomość u Lidera bądź adminów i imperatorów.

17. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.02.2018r.
avatar
Merenven
Lider

Liczba postów : 26
Join date : 27/02/2018

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach